Veelgestelde vragen

1. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Meestal duurt het 5-8 werkdagen (ma - vr) voordat u uw bestelling ontvangt. De verwerkingstijd van de bestelling bedraagt ​​1-2 werkdagen (ma - vr) en de verzendtijd bedraagt ​​4-6 werkdagen (ma - vr).

2. Het is 8 werkdagen later en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Wat is er aan de hand?

Onze excuses voor het ongemak, maar vertragingen kunnen om verschillende redenen optreden, zoals slecht weer, feestdagen, enzovoort. Geef ons alstublieft 2 werkdagen  (ma - vr) extra. Als het pakket dan nog niet is aangekomen, neem dan contact met ons op en wij helpen u het te vinden.

3. Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

We begrijpen dat plannen kunnen veranderen. Als u uw bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We doen ons best om aan uw verzoek te voldoen, maar houd er rekening mee dat we geen wijzigingen kunnen garanderen zodra uw bestelling is verzonden.

4. Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren diverse veilige betaalmethoden, waaronder:

  • Shop Pay
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • iDeal
  • Visa, Maestro, Mastercard, American Express

5. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt contact met ons opnemen via onze contactpagina met een contactformulier of via onderstaande contactgegevens.

Lauren Amsterdam wordt beheerd door Athena Moda, een bedrijf gevestigd in Nederland

KVK-nummer: 93497474

Adres:
Makassarweg 5 A
1335HW Almere

Contact klantenservice

E-mail: info@lauren-amsterdam.nl

Telefoon: +3197010266755

Bereikbaarheid:
Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00