1. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
De verwerkingstijd van de bestelling bedraagt 1-2 werkdagen (ma - vr) en de verzendtijd bedraagt 4-6 werkdagen (ma - vr).
2. Het is 8 werkdagen later en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Wat is er aan de hand?
Onze excuses voor het ongemak, maar vertragingen kunnen om verschillende redenen optreden, zoals slecht weer, feestdagen, enzovoort. Geef ons alstublieft 2 werkdagen (ma - vr) extra. Als het pakket dan nog niet is aangekomen, neem dan contact met ons op en wij helpen u het te vinden.
3. Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
We begrijpen dat plannen kunnen veranderen. Als u uw bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We doen ons best om aan uw verzoek te voldoen, maar houd er rekening mee dat we geen wijzigingen kunnen garanderen zodra uw bestelling is verzonden.
4. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren diverse veilige betaalmethoden, waaronder:
5. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Je kunt contact met ons opnemen via onze contactpagina met een contactformulier of via onderstaande contactgegevens.
Lauren Amsterdam wordt beheerd door Lauren Amsterdam, een bedrijf gevestigd in Nederland
KVK nummer: 94178569
BTW-nummer: NL005069857B63
Bedrijfsadres:
Keurenplein 41
Amsterdam 1069CD
Contact klantenservice
E-mail: info@lauren-amsterdam.nl
Telefoon: +3197010209130
Bereikbaarheid:
Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00