Ruilen en retourneren

Retourbeleid

We weten dat je onze producten geweldig gaat vinden, maar we begrijpen dat je daar nog niet zeker van kan zijn. Daarom bieden wij jou een proefperiode van 30 dagen op ons gehele assortiment. Als je om wat voor reden dan ook niet overtuigd bent van een van onze producten, kan je een retour aanvragen tot en met 30 dagen. Na deze aanvraag bespreken wij met u de mogelijkheden voor een (gedeeltelijke) terugbetaling of een cadeaubon.

Let op: Om in aanmerking te komen voor een van de mogelijkheden moet er binnen 30 dagen een akkoord tussen beide partijen zijn gesloten.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking. Mocht het artikel gebruikt zijn en er is sprake van ontevredenheid, verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we tot een passende oplossing kunnen komen. Hierbij kunt u denken aan een terugstorting van een deel van het betaalde bedrag of bijvoorbeeld een gratis alternatief of kortingscode.

Als je een retourzending wilt aanvragen, kun je contact met ons opnemen via info@lauren-amsterdam.nl. Als de retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd. De kosten van een retourzending naar onze logistiek partner, gevestigd in China, zullen voor de rekening van de klant zijn.

Let op:

  • In combinatie met acties zoals 1+1 gratis, 50% korting, of andere acties gelden er aangepaste retourregels.
  • Wij nemen geen retourzendingen aan voor ondergoed en lingerie. Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice.
  • Nadat u een bestelling heeft geplaatst is het NIET mogelijk deze te annuleren.

Terugbetalingen Als uw retourzending wordt geaccepteerd, krijgt u daarvan per e-mail bericht. Uw terugbetaling zal worden verwerkt en automatisch worden toegepast op uw oorspronkelijke betaalwijze.

Schades en problemen Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het kunnen oplossen.